Goed om te weten



Algemeen

Ons werkgebied
Pro'Special VOF leverancier van spaanse stoeltjes aan particulieren in Nederland en België.
Bij Pro'Special VOF & www.spaansstoeltje.nl is uw opdracht in goede handen.

Klantenservice, levering, herroeppingsrecht, kosten, terugbetalen

Klantenservice
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 11.00 uur en 17.30uur:
0575-543796. U kunt uw vragen ook stellen via een e-mailbericht aan: info@prospecialwinkels.nl

Levering, levertijden
Levering geschiedt voor zover mogelijk uit voorraad. Voorraad goederen worden vanzelfsprekend zo spoedig mogelijk geleverd.
Spoedig weer op voorraad, u kunt het artikel bestellen en we zullen ervoor zorgen dat het artikel zo spoedig mogelijk bij u wordt afgeleverd. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen en verwerkt, krijgt u van ons binnen 2 werkdagen nog een bevestiging op welk moment wij het artikel zullen (na)leveren.
=
Wilt u eerst weten wanneer het artikel weer op voorraad is, verwijder dan het artikel uit de lijst. Klik op het informatie icoontje en stuur ons vervolgens een e-mail. Zodra het artikel weer op voorraad is zullen wij u hiervan direct op de hoogte stellen.

Herroepingsrecht bij levering van producten
Normaal gesproken heeft u bij aankoop van producten de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen, deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van de goederen door of namens uw zelf. Echter alle producten die via www.spaansstoeltje.nl worden geleverd zijn voorzien van de codering VT en kunnen om reden van de aard van het product dan ook niet worden teruggezonden.

Kosten in geval van herroeping
Niet van toepassing

Retourzenden
Niet van toepassing

Omruilen
Niet van toepassing

Terugbetalen
Niet van toepassing

Uitsluiting van het herroepingsrecht is van toepassing bij goederen:
die tot stand zijn gebracht overeenkomstig uw specificaties,
die duidelijk persoonlijk van aard zijn,
die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (deze goederen zijn te herkennen aan de afkorting VT achter het bestelnummer),

Verzendkosten en afhalen

Afleveringen in Nederland:
Zelf afhalen (en betalen) in Zutphen (zie verder bij contact)

Pakketdienst:
Wij versturen goederen alleen met een pakketdienst. Indien u niet thuis bent, dan kan de pakketdienst in voorkomende gevallen het pakket bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet worden getekend voor ontvangst van het pakket.
Uw bijdrage in de verzendkosten: 10,95 €

Afleveringen in België (betaal vooraf op rekening)
Wij berichten u op welke wijze u uw rekening vooraf, zonder extra bankkosten, kunt voldoen. Na otvangst van uw betaling versturen wij de goederen met een pakketdienst of bezorgen deze met onze eigen afleverdienst. Indien u niet thuis bent, dan kunnen wij in voorkomende gevallen uw bestelling bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet echter altijd getekend worden voor de ontvangst van uw bestelling.

Pakketdienst:
Wij versturen goederen alleen met een pakketdienst. Indien u niet thuis bent, dan kan de pakketdienst in voorkomende gevallen het pakket bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet worden getekend voor ontvangst van het pakket.
Uw bijdrage in de verzendkosten voor volumegoederen is: 12,95 €

Procedure melding Niet Thuis bericht
Voor zover mogelijk wordt u, via het bij de opdracht opgegeven e-mail adres, tijdig geïnformeerd over het te verwachten moment van afleveren. De vervoerder c.q. pakketdienst zal nadat bij een eerste afleverpoging niemand thuis is aangetroffen een niet thuis bericht achterlaten. Op dit bericht wordt aangegeven of het pakket is afgeleverd bij de “buren” of wordt verzocht om een afspraak te maken (via het internet of telefonisch) teneinde het pakket alsnog (2e poging) te kunnen afleveren. Indien u niet binnen 5 dagen contact heeft opgenomen met de vervoerder/pakketdienst, dan zal het pakket na deze 5 dagen door de vervoerder/ pakketdienst worden geretourneerd aan ons magazijn. Indien bij een 2e afleverpoging niemand thuis wordt aangetroffen, wordt eveneens een niet thuis bericht achtergelaten met de mededeling dat het pakket op een nader aangegeven adres kan worden afgehaald. Indien het pakket daarna niet binnen 5 dagen is afgehaald, wordt het pakket geretourneerd aan afzender. Zodra een pakket retour is gekomen, omdat niet is voldaan aan het verzoek van de vervoerder/ pakketdienst een afspraak te maken om te kunnen afleveren, wordt het bedrag van de aankoop gecrediteerd. De gemaakte verzendkosten worden op het terug te betalen bedrag in mindering gebracht.

Wilt u de Algemene Voorwaarden nog een keer inzien of afdrukken, klik dan hier